Dr. Thomaï Serdari
Thomaï Serdari luxus marketing és márkaépítés szakértője. Számos keretrendszert dolgozott ki a luxuspiaci szereplők számára, és segít ügyfeleinek a luxusmárkák elindításában, fejlesztésében és sikeres menedzselésében. Thomaï a divat és luxus MBA program igazgatója a New York-i Egyetem Leonard N. Stern Üzleti Iskolájában, ahol 2012 óta tanít. 2016 óta a Parsons School of Design oktatójaként is tevékenykedik.
Thomaï eredetileg építészmérnöknek tanult az Athéni Nemzeti Műszaki Egyetemen, majd 2005-ben művészettörténetből és régészetből doktorált a New York-i Egyetem Képzőművészeti Intézetében. Emellett a New York-i Egyetem Leonard N. Stern Üzleti Iskolájában szerzett MBA diplomát, vállalati és kvantitatív pénzügyek szakirányon.
Ő a Rethinking Luxury Fashion: The Role of Cultural Intelligence in Creative Strategy [A luxus divatág újragondolása: A kulturális intelligencia szerepe a kreatív stratégiában] című könyv, valamint a Luxury: History, Culture, Consumption folyóirat üzleti szerkesztője.