HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

Alison Bringé


Alison Bringé, a Launchmetrics marketing igazgatója, a Robb Report szerint pedig „A luxusipar 25 női arcának” egyike. Az iparág kiemelt szakértője, azon dolgozik, hogy a technológiai újítások révén megoldást találjon a luxus-, divat- és szépségipar hiányosságaira.

Alison ezenkívül az IMG Fashion marketing- és kommunikációs igazgatója is volt. Jelentős szerepet vállalt a New York-i divathét digitális átalakításában is, olyan technológiai megoldásokat javasolt és mutatott be, melyek mára a legtöbb divathét lebonyolításának részévé váltak. Támogatásával hozzájárult a NET-A-PORTER egyesült államokbeli terjeszkedéséhez is. Az üzleti életben szerzett tapasztalatai mellett Alison a Parsons The New School adjunktusaként, valamint a Condé Nast College és az Il Sole 24Ore Business School programjainak állandó vendégoktatójaként szerves részt vállal a divatoktatási rendszerben.