HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

Chris Burt-Allan


Chris Burt-Allan vezető influenszer az utazás, divat és életmód területén. Mesterszakon üzleti és jogi tanulmányokat folytatott, a fenntarthatóság megszállottja. Chris büszke arra, hogy nagy tudással rendelkezik a fogyasztói magatartás, a márkaépítés és a fogyasztási cikkek etikájának területén.

A GQ által „világjáró férfiruha-guruként” és „stílusszakértőként” dicsőített Chris a világ legnagyobb divatheteinek állandó vendége. Szerepelt a GQ, a Men’s Style, a Vogue Hommes, az Esquire, a L’Uomo Vogue, a New York Times, a GQ Germany, a Vogue Italia és a Condé Nast Traveler oldalain, számtalan egyéb kiadvány mellett.

Chris utazás, divat és stílus iránti fogékonysága már fiatalkorában elkezdett kialakulni, amikor modellként felfedezték, és a tengerentúlra küldték, hogy olyan márkáknak dolgozzon, mint az Yves Saint Laurent, a Harper’s Bazaar, a Calvin Klein, vagy a Tommy Hilfiger.

Chris fenntarthatóságról szóló beszélgetéseket moderált sokféle résztvevővel, akik között voltak filmproducerek, magazinszerkesztők, divattervezők és környezetvédelmi ügynökségek is. A témák között szerepelt az újraerdősítés, a hulladékgazdálkodás, a ruházati gyártás, a műanyagok életciklusai, az óceánok egészsége, a vállalati politika és a kormányzati irányítás.