HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

Marie-Pierre Schickel


25 éves pályafutása során a stratégiai- és menedzsmenttanácsadás, a marketing, a márkamenedzsment területein dolgozott. A kettős üzleti és formatervezői végzettséggel rendelkező Marie-Pierre szilárd meggyőződése, hogy a siker érdekében a márkáknak határozottan össze kell hangolniuk üzleti és piacra jutási stratégiájukat a kreatív és márkaépítési stratégiájukkal. 2012-ben elindította a Domus Akadémia „Master in Luxury Brand Management” programját, amit 2018-ig vezetett. Rendszeresen tanít különböző egyetemeken stratégiát és márkamenedzsmentet, valamint gyakran mentorál inkubációs programokban részt vevő startup vállalkozásokat.

Az Angels 4 Women olasz üzleti angyal egyesület munkatársa, amelynek küldetése az alapítók, a tagok és a legjobb innovatív női vállalkozók összefogása, a nemek közötti egyenlőtlenség csökkentése és a nők támogatása érdekében.