MERO
“A MERO ruha egy életérzés, mely megadja Neked azt a luxust, hogy megélhesd az önmagadban rejlő ezer arcú NŐT.”
Merő Péter autodidakta módon sajátította el a szakmát, elhivatottsága és kitartása révén nyert teret a hazai és a nemzetközi piacon. Balett művészként 10 évig élt Berlinben. Végül a Friedrichstadt-Palast színháznál eltöltött évek során megtalálta új szenvedélyét. A színházi varrodában első-kézből láthatott bele, és tanulhatta meg a szakma fortélyait. A kézzel készült couture darabok nagy hatást gyakoroltak a később ikertestvérével, Merő Biankával megálmodott márkára. A MERO brand születése 2014-től, az első magyarországi showroom megnyitásától datálható.
FILOZÓFIA
Munkásságukban tudatosan elengedték a trendkövető szemléletet. A klasszikus és maradandó darabokban hisznek, mind e mellett a vonalvezetésben sokszor túlzó, erőteljesen drámai hatással fűszerezve. A márka fontos alapköve a női értékek időtlensége, a hitelesség, az erő és az önazonosság.
ESSZENCIA
Ereje a részlet gazdag és magas minőségű kidolgozásban rejlik. Szolgáltatásuk alappillére az egyedi, méret után készített darabok, mely nem csak a márka sokoldalúságát, hanem a magas szakmai tudását is fémjelzi. A derékhangsúly és az övek használata védjegyként jelennek meg a kollekciókban és teszik igazán felismerhetővé a márkát. A kollekciók egyes darabjai limitált darabszámban készülnek, ezzel is kiemelve a MERO egyedi és megismételhetetlen hangulatát. A kreációkat olyan világsztárok viselték, mint Pamela Anderson vagy Nastassja Kinski, emellett ruháik megfordultak már az Oscar Gála vörös szőnyegén, a Berlinale-n, a Cannes Film Festival-on és Los Angelesi Film Festivalon egyaránt.
További cikkek

Új programmal segíti a kreatívipari vállalkozások külpiacra lépését az MDDÜ

Nemzetközi elismerés a Budapest Select kiállításnak
