Piacnyitási lehetőség a divatipari márkáknak Dubajban
Elindult a pályázat a Budapest Select Tour dubaji divateseményére
Szakmai program keretében mutatkozhat be ősszel Dubajban a magyar divatipar. A kezdeményezés célja, hogy a hazai divatmárkák számára kézzelfogható lehetőséget teremtsen a közel-keleti piacra lépésre és üzleti kapcsolatok kiépítésére. A divatfókuszú esemény exkluzív bemutatkozási lehetőséget kínál a nemzetközi forgalmazók, újságírók, valamint iparági döntéshozók előtt.
A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 2025 novemberében újabb lépést tesz a hazai kreatívipari szereplők nemzetközi pozíciójának erősítése érdekében: ezúttal Dubajban teremt bemutatkozási alkalmat a Budapest Select ernyőmárka keretében. A kezdeményezés célja, hogy támogassa a magyar tervezők piacra lépését egy kiemelten fontos, dinamikusan fejlődő régióban, és elősegítse, hogy hosszú távú szakmai kapcsolatok jöjjenek létre a közel-keleti döntéshozókkal, szakértőkkel és beszerzőkkel.
A program lehetőséget biztosít a márkák személyes bemutatkozására és kollekcióik prezentálására a régió meghatározó divatplatformjain. A Budapest Select Tour megjelenés tudatosan épít a korábbi, hasonló célú külpiaci kezdeményezések tapasztalataira – köztük az Expo 2020 Dubai- során szerzett gyakorlati eredményekre –, és ezalapján formálja az Ügynökség hosszú távú külpiaci stratégiáját.
Dubaj – az Egyesült Arab Emírségek egyik legmeghatározóbb gazdasági és kereskedelmi központja – az elmúlt években a globális kreatívipar egyik új fókuszpontjává vált, így a magyar márkák jelenléte ezen a fórumon nemcsak üzleti szempontból értékes, hanem a nemzetközi ismertségük és szakmai pozicionálásuk szempontjából is kiemelt jelentőségű.
A részvétel pályázathoz kötött, amelyet szakértői testület bevonásával az MDDÜ vezérigazgatója bírál el. Ennek során kiemelt figyelmet fordít a márkák vizuális identitására, szakmai felkészültségére, külpiaci potenciáljára és hiteles kommunikációjára.
A lehetőség minden olyan divatmárka, kiegészítő-márka és tervező számára nyitott, akik Magyarországon bejegyzett vállalkozásként vagy egyéni alkotóként legalább egy lezárt üzleti évvel rendelkeznek. A kiválasztott résztvevők számára a program nem csupán bemutatkozást, hanem valódi üzleti kapcsolatokat, új piacokat és hosszú távú szakmai jelenlétet is hozhat a Közel-Keleten.
A megjelenéssel kapcsolatos további részletek – beleértve az események pontos időpontját és formáját – véglegesítés alatt vannak.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. június 23. 23:59
A pályázati kiírás ITT, az Adatkezelési tájékoztató pedig ITT érhető el.
További cikkek

Kiemelt figyelmet kaptak a női kreatívipari vezetők az Oszakai Világkiállításon

Piacnyitási lehetőség a divatipari márkáknak Dubajban
