Tolnai Viktória
Marketing és kommunikációs igazgató
Tolnai Viktória a hazai divatszakmában 2014-ben helyezkedett el, egy hazai sneaker márka piacra vezetésében vett részt, mint marketing vezető. A magyar divatmárkánál töltött négy és fél év alatt marketingkommunikációs napi feladatai mellett széleskörűen rálátott a hazai divatipar működésére és szereplőire, üzleti hátterére, valamint gyártási folyamataira.
A Magyar Divat & Design Ügynökséghez 2018-ban marketing vezetői pozícióba érkezett. Az ügynökség marketing stratégiájának kialakítása és megvalósítása mellett kiemelt figyelmet fordított a nemzetközi kapcsolatok építésére.
Viktória szakmai feladatait 2022. júniusától az Ügynökség új vezetési struktúrájában Marketing és Kommunikációs igazgatóként látja el. Fókusza, hogy nemzetközi színvonalú, szakmai kommunikáció által népszerűsítse a magyar divat- és designipari szereplőket, különös tekintettel a nemzetközi piacokon való megjelenésre.
Elengedhetetlennek tartja a projekt és imázskommunikációban a célközönségre szabott kommunikációs hangnem kialakítását, az erős szakmai alapokon nyugvó, de érthető és élvezhető tartalmi anyagok készítését. Hisz a kooperációk rendkívüli erejében, a folyamatosan megújulásban és a kreatív szemlélet fontosságában.
További cikkek
![program image](https://hfda.hu/media/prod/3275a6fea61f7497f495d5af473122bbe55f30e2_thumbnail_300.jpeg)
Rekordokat döntöttek az MDDÜ felhívásai
![program image](https://hfda.hu/media/prod/d5a4ea7a6ca76873ba9237aa2c38e16e211777e4_thumbnail_300.jpeg)
Utolsó állomásához érkezett az idei Talents Mentorprogram
![program image](https://hfda.hu/media/prod/f5ec1c26c6dcf6f477eb1fd53993c12e16ce29ed_thumbnail_300.jpeg)