Tolnai Viktória
Marketing és kommunikációs igazgató
Tolnai Viktória a hazai divatszakmában 2014-ben helyezkedett el, egy hazai sneaker márka piacra vezetésében vett részt, mint marketing vezető. A magyar divatmárkánál töltött négy és fél év alatt marketingkommunikációs napi feladatai mellett széleskörűen rálátott a hazai divatipar működésére és szereplőire, üzleti hátterére, valamint gyártási folyamataira.
A Magyar Divat & Design Ügynökséghez 2018-ban marketing vezetői pozícióba érkezett. Az ügynökség marketing stratégiájának kialakítása és megvalósítása mellett kiemelt figyelmet fordított a nemzetközi kapcsolatok építésére.
Viktória szakmai feladatait 2022. júniusától az Ügynökség új vezetési struktúrájában Marketing és Kommunikációs igazgatóként látja el. Fókusza, hogy nemzetközi színvonalú, szakmai kommunikáció által népszerűsítse a magyar divat- és designipari szereplőket, különös tekintettel a nemzetközi piacokon való megjelenésre.
Elengedhetetlennek tartja a projekt és imázskommunikációban a célközönségre szabott kommunikációs hangnem kialakítását, az erős szakmai alapokon nyugvó, de érthető és élvezhető tartalmi anyagok készítését. Hisz a kooperációk rendkívüli erejében, a folyamatosan megújulásban és a kreatív szemlélet fontosságában.
További cikkek

Több ezer látogató, kiemelt hazai és nemzetközi médiajelenlét – így zajlott a jubileumi BCEFW

A 15. BCEFW zárónapja: neves divatikonok és ikonikus bemutatók
