HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

Zadrian Smith


Zadrian Los Angelesben, New Yorkban és Londonban is élt és dolgozott már. A New York-i Fashion Institute of Technology divatiskolában szerzett szakirányú diplomát Alkalmazott tudományok a hirdetésben és marketingkommunikációban szakon. Alapdiplomáját Divatújságírás szakon szerezte a London College of Fashion főiskolán, majd a mesterszakot a Londoni Egyetem Courtauld Institute of Art kollégiumában végezte el, ahol 16. századi olasz reneszánsz művészettörténetet tanult.

Zadrian divatkarrierje hivatalosan akkor kezdődött el, amikor elkezdett dolgozni a New York-i Museum of Arts and Design senior kiállítói csapatánál; innen pedig egyenes út vezetett az amerikai, majd pedig a brit Vogue magazinhoz. Zadrian négy évet töltött a brit Vogue-nál, majd pedig megalapította a PETRIe független globális kiadó- és médiacéget, amelynek egyben főszerkesztője is, és amellyel a szólásszabadságnak kíván megfelelő platformot biztosítani.

Karrierje a hírességek világában akkor indult el, amikor Londonban, New Yorkban és Los Angelesben olyan gondosan válogatott magas profilú ügyfelekkel kezdett el együtt dolgozni, mint Naomi Scott, Paul Mescal, Ariana DeBose, Asante Blackk, Marsha Stephanie Blake, Micheal Ward, Virginia Gardner, Max Harwood, Nia DaCosta vagy Patrick Gibson.

Kifinomult stílusának köszönhetően ügyfelei és az általa képviselt luxusmárkák között tartós, bizalmi kapcsolatot alakult ki. Fontos kiemelni, hogy ügyfeleit kivételes karrierlehetőségekhez is hozzásegítette –itt említhetünk többek között egy Chanel-kampányt, egy divatnagykövetséget a Salvatore Ferragamóval és a Teen Vogue magazinnal, továbbá meghívásokat Los Angeles-i, New York-i, londoni, milánói, velencei és párizsi divatbemutatókra.

Zadrian nyomtatott és digitális kiadványokat is szerkesztett, olyan nagynevű magazinoknál, mint például az amerikai Vogue, a brit Vogue, a Teen Vogue, a DAZED, a Glamour, a The Telegraph Magazine, az Entertainment Weekly, a The Last Magazine, a V, a VMan, a HERO, a HEROINE, a PETRIe, a Sunday Times Style és a The Coveteur.

Zadrian célja a sokszínűség támogatása a divatiparban – a nemrégiben alapított Fashion Minority Alliance közhasznú szervezettel való együttműködése a fenti gondolat jegyében jött létre. Zadrian az FMA-hoz alapító tagként és a Feltörekvő Márkák Bizottsága (Emerging Brands Committee) tagjaként csatlakozott, amelynek célja közös erővel arra nevelni a márkákat, hogy bevonóbb munkakultúrát teremtsenek – ezzel változásokat elérve a divatiparban.

Zadrian tagja továbbá a Brit Divattanács Sokszínűség & Bevonás Irányító Bizottságának (British Fashion Council Diversity & Inclusion Steering Committee), ahol azon munkálkodik, hogy kisebbségekhez tartozó feltörekvő tehetségek is lehetőségeket kaphassanak a divat- és szépségiparban.