3 helyszínen, 7 magyar tervező mutat be a Milano Fashion Week-en
A hazai divathetet követően Milánót célozzák meg a magyar tervezők, ugyanis hét hazai márka mutatja be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait az olasz divatfővárosban. A Milano Fashion Week egyike a négy legnagyobb nemzetközi divathétnek, és több mint 20 ezer látogatót fogad szezononként, így egyedülálló lehetőséget nyújt a bemutatkozásra. A február 22. és 28. között megrendezésre kerülő eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös Nemzetközi Mentorprogramjának résztvevői több helyszínen mutatkoznak be. Közel egy héten át a Fashion HUB kiállítóterében összesen hét tervezőre, valamint az új kollekcióikra irányul a nemzetközi figyelem, akik közül négy márka alkotásaival a Budapest Select Collective Fashion Show kifutóján is találkozhatunk. Emellett a CUKOVY önálló eseményen prezentálja a legújabb darabjait.
Hét kiváló magyar divatmárka – ABODI, CUKOVY, Elysian, Kata Szegedi, NINI, THEFOUR és ZSIGMOND – kapott lehetőséget, hogy bemutassa 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait a február 22. és 28. között Milánóban. A Milano Fashion Week a leghíresebb nemzetközi divatesemények egyike, amely hozzájárul a magyar márkák külföldi terjeszkedéséhez, valamint a nemzetközi viszonteladókkal, forgalmazókkal és nagykereskedőkkel való találkozáshoz.
A magyar tervezők idén is kiemelkedő lehetőségeket kapnak a milánói divathét alatt. Négy márka a február 26-án megrendezett Budapest Select Collective Fashion Show kifutóján bizonyíthat, ahol legújabb kollekciójukból mutatnak be összeállításokat. A nemzetközi nagyközönség a magyar kortárs divat kiemelkedő válogatásával találkozhat: bemutatkozik az erdélyi örökségéből inspirálódó darabokat felvonultató ABODI, a nőiességet és az időtlen eleganciát sugárzó Elysian, az architekturális és modern vonalakat követő Kata Szegedi, valamint a hagyomány és az újítás ötvözetéből inspirálódó THEFOUR. A tervezők ismét a nemzetközileg elismert stylist, Paolo Turina segítségével készülnek fel, akivel közösen állítják össze erre a különleges alkalomra a szetteket és választják ki a megfelelő kiegészítőket.
A kifutók mellett a Fashion HUB kiállítótere is megtelik magyar tervezésű darabokkal a milánói divathét alatt. A kiállításon a fashion show-n bemutató négy magyar tervező további három tervezővel – CUKOVY, NINI és ZSIGMOND – egészül ki, így összesen hét hazai márka munkáit tekintheti meg a nemzetközi nagyközönség. A kiállítás a magyar divat izgalmas rejtelmeibe enged betekintést, a női- és férfiruhák mellett egyedi táskák várják a nemzetközi vendégeket.
Emellett a CUKOVY márka február 25-én saját egyéni prezentációját tarthatja meg, amiért korábban elnyerte a forgalmazók legnagyobb szakmai elismerését jelképező Buyers Award díjat. A modern ruházatot kínáló CUKOVY a libapehellyel töltött, minőségi pufferkabátjairól híres, melyek cserélhető elemeikkel kínálnak igazi egyediséget a vásárlóknak.
A Milano Fashion Week ideje alatt az Ügynökség a Metaverzum digitális világában egy virtuálisan felépített üzlettel is várja a látogatókat, amelyben a magyar tervezők egyedi darabjai egy kattintással közvetlenül meg is vásárolhatóak a Budapest Select Concept Store oldalán.
A Milano Fashion Week-en – immáron hetedik alkalommal - a magyar márkák megjelenése ismét az MDDÜ ernyőmárkája alatt valósul meg. Az egységes megjelenéssel az Ügynökség intenzívebb összhatást kíván kölcsönözni a magyar termékeknek, hogy azok még erősebb benyomást keltsenek az eseményre látogató nagykereskedők, szakemberekben. A Budapest Select ernyőmárka az elmúlt szezonokban is bizonyított: a hazai kortárs divat erősségeinek kiemelésével tette vonzóvá és könnyen beazonosíthatóvá a tervezők munkáit.
A Budapest Select kollektív divatbemutatóját 2022. február 26. 11:30-kor az alábbi linken követheti online: https://milanofashionweek.cameramoda.it/
További cikkek

Kurátort keres az MDDÜ a 360 Design Budapest kiállítás élére

Új programmal segíti a kreatívipari vállalkozások külpiacra lépését az MDDÜ
