ABODI
ABODI márka stílusát barokk futurizmusként lehet aposztrofálni, egyszerre jelennek meg benne a klasszikus művészeti, popkulturális, film, irodalmi és sci-fi inspirációk, valamint az intenzív vizuális törétnetmesélés, ezáltal egy újfajta kortárs nyelvezetet és esztétikát hozva létre. A márka szimbóluma az Unisus, a szárnyas unikornis, egy különleges misztikus kreatúra, amely folyamatosan jelen van a kollekciók és a brand imázsában, újabb és újabb fejezetekkel bővítve az Unisus Birodalom történetét.
Az ABODI kollekciók darabjait viszontláthatjuk a Hollywood-i vörös szőnyeges eseményeken és vezető divatmagazinok oldalain. Többek között Cate Blanchett, Kali Uchis, Fergie, Gwen Stefani, Taylor Swift, Kesha, Sita Abella, Jas tookes, Kacey Musgraves, Olivia Munn, Becky G, Selma Blair, Lady Gaga, Iggy Azalea, Carrie Underwood választotta a darabjait. A Vogue Italia meghívásában Dubaiban és Milánóban képviselte a tlejes közép-kelet európai régiót, egyedüli magyarként többször részt vett a Vogue Italia Talents programjaiban.
Az ABODI mind Budapesten, mind Milánóban, mind Erdélyben, mind Los Angelesben otthon érzi magát, a tervező hisz abban, hogy egyszerre kell itthon és külföldön is helyt állni és folyamatosan fejlődni.
Darabjai a legnagyobb luxusmárkák gyártóival készülnek, a legfinomabb olasz, francia kelmékből, minden hímzés, nyomott minta, applikáció saját tervezésű, ennek megfelelően folyamatos technológiai fejlesztés és kutatás jellemzi a márkát. Az ABODI a pret-a-porter ruhakollekciók mellett Twin Unisus Originals néven márkaikonokkal díszített streetwear darabokat is gyárt, valamint rendelkezik cipő, ékszer, táska kollekcióval.
A tervező videója megtekintő az alábbi linkre kattintva:
További cikkek

Kurátort keres az MDDÜ a 360 Design Budapest kiállítás élére

Új programmal segíti a kreatívipari vállalkozások külpiacra lépését az MDDÜ
