Bernát Sára Emíla
Bernát Sára Emília szociológus és márkastratéga. A Párizsi Amerikai Egyetem Kommunikáció szakán végezte alapképzését. Ezt követően M. PS. végzettséget szerzett márkaépítés területén a New York-i Vizuális Művészeti Iskolában.
Jelenleg doktori képzésen vesz részt a Humboldt Universitat-Berlin Szociológia szakán, ahol főként a luxus és divat fenntarthatóságának kérdéskörét kutatja. Az egyetem mellett párhuzamosan Sára a New York-i Fashion Forward tanácsadó cég társalapítója, így ideje egy részét Európa mellett az Egyesült Államokban tölti. A Fashion Forward tanácsadói magán- és állami szervezeteknek segítenek stratégiai márkaépítés és -fejlesztés területen. Rendszeresen vesz részt közreműködőként olyan vezető ipari kiadványokban, mint a Lean Luxe, a Luxury Daily vagy az American Marketer.
További cikkek

Kiemelt figyelmet kaptak a női kreatívipari vezetők az Oszakai Világkiállításon

Piacnyitási lehetőség a divatipari márkáknak Dubajban
