Bérszövöde Kft.
- Miért jelentkeztetek a mentorprogramba?
Szerettem volna bővíteni a tudásomat és megismerni más, a sajátommal összehasonlítható cégeket.
- Mesélnél egy kicsit a Bérszövöde Kft.-ről? Mi a cég fő profilja, milyen termékeket gyártotok?
A Bérszövöde Kft. egyetlen termékkel foglalkozik: textilszálból sző szalagokat, alapvetően pamutból és poliészterből. Havi átlagos gyártási mennyiségünk 150 000 méter, melynek 90%-a exportra megy. A 8 fős üzemünkben dolgozó kollégák mind legalább 25 éves tapasztalattal rendelkeznek. A cégünk hozzáadott értéke évi 70 millió forint.
- Mit tapasztaltok, milyen a szakemberek utánpótlása a textiliparban?
Jelenleg ezen a területen nincs állami képzés, ezért a szakembereinket saját magunk képezzük ki, így a szükséges tudást nálunk szerzik meg a kollégák.
- Milyen különbségeket vagy éppen hasonlóságokat láttok a belföldi és külföldi célpiacotok között?
A mi szalagjainkat alapvetőn ruhagyártó üzemek használják. A varrodák piacai jelenleg Magyarországon és globálisan is szűkülnek, globálisan érződik a túltermelés az ágazatban.
- Mit gondolsz, miben tudott legtöbbet segíteni számotokra a mentorprogram?
A mentorprogram nagyon jó gondolatébresztő volt. Rengeteg jó tippet és eszközt kaptunk ahhoz, hogy a céget fejlesszük.
- Melyik volt a leghasznosabb workshop számotokra?
Számunkra a webfejlesztésről szóló online workshop volt a leghasznosabb, ugyanis nekünk ez a legfontosabb céges platformunk.
- Milyen terveitek vannak a mentorprogramot követően, hogyan tervezitek hasznosítani a tanultakat?
Nagyon hasznosnak találtuk az itt megszerzett tudást, ezeket igyekeztünk minél hamarabb a gyakorlatba is beépíteni. Úgy gondoljuk, haladni kell a korral, és ebben nagyon sok segítséget nyújtott a mentorprogram.
- Van-e olyan új partnerkapcsolatod, ami a gyártói mentorprogram során jött létre? Más gyártóval, mentorral vagy esetleg tervezővel?
A mentorprogram során számunkra az elsődleges cél a tanulás volt, elsősorban magunkat akartuk fejleszteni.
További cikkek

Kihirdették a „Kerülj Képbe! – Év Felfedezettje” felhívás idei győzteseit

Újra jön a Creative Academy: Gaming, mint popkulturális jelenség
