HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

design START mentorprogram jelentkezési felhívás


Kiváló hazai és nemzetközi tapasztalattal rendelkező mentorok és előadók támogatásával indul el negyedik alkalommal a Magyar Divat & Design Ügynökség design START mentorprogramja. A nyolc hónapos képzés célja, hogy a részt vevő mentorált márkák a program segítségével fejleszteni tudják képességeiket tervezési, gyártási, üzleti dimenzióban egyaránt. A mentorprogram mind a fiatal feltörekvő designerek, mind a már meglévő, régóta tevékenykedő tervezők számára nyújt szakmai támogatást. A jelentkezést meghosszabbított határidővel 2022.február 10. éjfélig lehet benyújtani.

Újra elindul a design START program

A mentorprogram célja a hazai stabilitás elősegítése és a sikeres márkák létrejöttének szakmai támogatása. A képzés három lépcsős programból áll, mely egy 8 modulból álló workshop- és előadás-sorozatot, egy hazai gyárnál teljesített gyakornoki programot és legalább egy külföldi szakmai utat kínál a formatervezőknek. A mentorprogramban résztvevő előadói és mentori kör neves iparági szereplők és kiemelkedő életúttal rendelkező szakemberekből áll, akik tudásuk mellett saját tapasztalataik átadásával is segítik a magyar márkák fejlődését.

Már lehet jelentkezni

A design START mentorprogramra jelentkezés útján lehet felvételt nyerni. A jelentkezési dokumentumokban a tervező portfólióján túl a márkafejlesztési koncepciót, továbbá egy vagy két termékcsaládot is be kell mutatni, valamint ismertetni a márka minimum 2 évre vonatkozó üzleti tervének vázlatát. A pályázatokkal szembeni elvárás, hogy vizuálisan és üzletileg is megvalósítható terveket tartalmazzanak, valamint a piacon történő értékesítés és bevételgenerálás szempontjait is vegyék figyelembe.

Az eredetiség és a megvalósíthatóság dönt

A benyújtott pályaművekből szakmai zsűri által kerülnek kiválasztásra azok a jelentkezők, akikben a márka eredetisége, a koncepció megvalósíthatósága, valamint fejleszthetőségi potenciálja egyszerre testet ölt. A nyolc hónapos átfogó képzés fókuszában olyan témák állnak, melyek elengedhetetlenek az adott márka fejlődéséhez, mint például az üzleti tervezés, a finanszírozás, a kommunikáció alapjai, a marketing és digitális technológia, a márkaépítés és a designkommunikáció, valamint jogi témakörök.

Jelentkezési határidő meghosszabbítva: 2022.02.10. éjfél

A jelentkezés részletes leírása: ITT

Jelentkezési mellékletek: ITT

Adatkezelési tájékoztató: ITT