Gaálhab Szivacsfeldolgozó Kft.
- Miért jelentkeztetek a mentorprogramba?
Új szereplők vagyunk a kreatíviparban, és szükségünk volt olyan ismeretekre és kapcsolatokra, amelyek segíthetnek innovatív termékeink fejlesztésében. Mint új magyar bútorgyártók, elengedhetetlennek tartottuk a mentorprogramban való részvételt, hogy a Magyar Divat & Design Ügynökség támogatásával fejlődhessünk és előre léphessünk a piacon.
- Milyen területeken aktív jelenleg a Gaálhab Szivacsfeldolgozó Kft. tevékenysége?
Eddig főként bútoripari beszállítók voltunk, de most önálló termékfejlesztésbe kezdtünk és saját márkát építünk. Az új irányvonalunkban kiemelt szerepet kap a fekvőbútor gyártás, de a jövőbeni fejlődésünket az ülőbútor gyártás fogja meghatározni. Innovatív megoldásainkkal és magas szintű szakmai tudásunkkal törekszünk arra, hogy mindkét területen a legmagasabb minőséget nyújtsuk vásárlóinknak.
- Mesélnél nekem egy kicsit az új márkátokról, az „Elemo”-ról?
Az Elemo márka alapértékei közé tartozik a fenntarthatóság, az innováció és a minőség. Minden egyes termékünk tervezésekor és gyártásakor elsődleges szempont a környezetvédelem és a hosszú élettartam biztosítása. Az Elemo célpiaca az ökotudatos fogyasztók, akik számára fontos a környezetvédelem és a fenntartható életmód, akik értékelik a magas minőségű, stílusos és funkcionális otthoni dekorációs termékeket, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövőhöz. Az Elemo termékei kárpitosbútor viszonteladók és design bútor értékesítők számára kínálnak rugalmas konfigurálási lehetőséget, hosszú élettartamot és esztétikus dizájnt. Széles termékkínálatot nyújtunk a fenntartható otthoni dekoráció területén.
- Hogyan jelenik meg a fenntarthatóság a gyártási tevékenységetekben?
A fenntarthatóságot az utóbbi időben tudtuk intenzíven figyelembe venni, így fejlesztéseink során tartós és hosszú garanciával bíró bútorokat tervezünk. A körforgásos gazdaság megvalósításában még sok teendőnk van, hiszen alapvetően műanyagokból és szintetikus anyagokból dolgozunk, mivel a bútoripart ez jellemzi. Ennek ellenére elkötelezettek vagyunk amellett, hogy minimalizáljuk ökológiai lábnyomunkat, és folyamatosan keressük az új, fenntarthatóbb megoldásokat. Az innováció és a környezettudatosság kéz a kézben járnak nálunk, ezért minden döntésünket ezen alapelvek mentén hozzuk meg.
- Milyen márkákkal/partnervállalatokkal dolgoztok együtt jelenleg?
Cégünk jelenleg inkább nagy bútorgyárak félkész termékeinek beszállítója és bérgyártója. Egyszerű összeszerelő üzemként működünk, de ebből kinőve most új partneri kört építünk. Az új partnereink között találhatók hazai bútoripari viszonteladók, valamint belsőépítészek is. Célunk, hogy szélesítsük kapcsolatainkat és erősítsük jelenlétünket a bútorpiacon, miközben továbbra is magas színvonalú, innovatív termékeket kínálunk ügyfeleinknek.
- Mit tanultatok a mentorprogram során?
A mentorprogram során számomra a legfontosabb tanulság a marketing elvek és eljárások mélyreható megismerése volt. Megtanultuk azokat a módszereket, amelyek hatékonyan segítik a márkaépítést, és ennek köszönhetően egy átfogó marketingstratégiát is kidolgoztunk cégünkre vonatkozóan. Az előadói körből különösen nagy benyomást tett ránk Pajor Zsuzsa, akivel az operatív marketing területén tovább folytatjuk a munkát. Az ő szakértelme jelentős mértékben hozzájárult ahhoz, hogy marketing stratégiánkat finomítsuk és hatékonyabbá tegyük, ezáltal biztosítva a Gaálhab Kft. hosszú távú sikerét.
- Mit gondolsz, miben tudott legtöbbet segíteni számotokra a mentorprogram?
A mentorprogram során a márkaépítés módszereinek, valamint az online és offline marketing eszközök mélyreható ismeretének elsajátítása volt a legnagyobb segítség. A tudás és tapasztalat rendkívül értékes volt számunkra, hiszen így nemcsak megértettük, hanem alkalmazni is tudtuk a tanultakat cégünk mindennapi működésében. Ennek köszönhetően hatékonyabbá vált a marketing kommunikációnk, és erősödött márkánk piaci pozíciója, ami hosszú távon hozzájárul vállalkozásunk sikeréhez.
- Milyen terveitek vannak a mentorprogramot követően, hogyan tervezitek hasznosítani a tanultakat?
A mentorprogramot követően számos izgalmas tervünk van, amelyekkel szeretnénk hasznosítani az ott tanultakat. A napokban indul egy kampány, melynek célja új termékeink bevezetése az "elemo" márkanév alatt. Mind a brossúrák, mind a honlapok készítésénél, valamint a műszaki leírások tekintetében alkalmazni fogjuk azokat az elveket, amelyeket a program során sajátítottunk el.
- Mit tanácsolnátok azoknak a kezdő gyártóknak, akik most kezdik kiépíteni online értékesítési csatornáikat?
Ne vágjatok bele az online értékesítésbe addig, amíg nem rendelkeztek kellően előkészített és vizuálisan vonzó tartalommal, valamint biztosított szoftveres háttérrel. Ez garantálja, hogy a bevezetés zökkenőmentes és sikeres legyen.
További cikkek

Reflektorfényben a régió designja: már lehet jelentkezni a 360 Design Budapestre

360 Design Budapest 2025 – A jövő designereit keresi a Budapest Design Week egyik kiemelt kiállítása!
