HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

HFDA Academy Fashion Flash IV. Közösségi média a divatban


A nagy érdeklődésre való tekintettel az őszi-téli szezonban is folytatódik a Magyar Divat & Design Ügynökség rendezvénysorozata, a HFDA Academy. A negyedik alkalommal megrendezésre kerülő Fashion Flash kerekasztal-beszélgetés résztvevői a „Közösségi média a divatban” aktuális érdekességeit és lehetőségeit járják körül.

Az utóbbi években globálisan hatalmasat fejlődött a marketing világa ami gyökeresen megváltoztatta a mindennapjainkat. A közösségi oldalakon nagy a márkák iránti érdeklődés, ezért a divatipar is ezeken a csatornákon keresztül igyekszik ráerősíteni online értékesítéseire. A fórum egyik fő célja, hogy hazai szakemberek bevonásával betekintést nyújtson a közösségi média kultúrába, annak legújabb trendjeibe, jogszabályi környezetébe.


A kerekasztal-beszélgetés első részének főbb témakörei:

Mik a digitális reklámpiac legújabb trendjei, mi a leghatékonyabb kommunikációs stratégia?

Mennyiben befolyásolják a közösségi oldalak az értékesítést és a márkaépítést?

Válságkommunikáció és konfliktuskezelés a közösségi médiában.

Hogyan tegyük változatosabbá a tartalomgyártást?

Miként változott a szponzorált tartalmak szabályozása, átláthatósága? Hogyan kell megjelölni a fizetett vagy barterszerződés keretében megjelenő posztokat? Hogyan változott a GDPR miatt a jogszabályi környezet?

A kerekasztal-beszélgetés első részének résztvevői:

Dr. György Ádám – ügyvéd, SBGK Ügyvédek és Szabadalmi Ügyvivők Iroda

Pintér Dániel Gergő – PR-stratéga és válságmenedzser, a Media 2.0 Communications alapítója, az MPRSZ kríziskommunikációs tagozatának elnöke

A kerekasztal-beszélgetés második részének főbb témakörei:

Jobban befolyásolja a vásárlási döntéseinket az általunk elfogadott személy véleménye, mint egy óriásplakát vagy tévéreklám?

Produktív influencer marketing a márkaépítésben: mit tud a mikro-, makro-, megainfluencer?

Hogyan erősítsük személyes vagy céges brandünket? Mitől érnek célba üzeneteink?

Hogyan lehet kivédeni, kezelni a negatív feedbackeket?

Egészségesebb lehet a közösségi média kultúrája, ha az Instagram kikapcsolja a like-ok és követők számát?

 

A kerekasztal-beszélgetés második részének résztvevői:

Csiszár Gergő -Post for Rent alapítója és ügyvezető igazgatója

Ferencz Borbála – divattervező és ékszertervező

Trunk Tomi – DABLTY - Youtuber, sneakerhead, a Corporationz.hu hírportál alapítója

 

Moderátor: Kárpáti Krisztina- Freelance Fashion PR

Az esemény ingyenes, a részvétel a limitált férőhelyek miatt e-mailes, visszaigazolt regisztrációhoz kötött. Kérjük, hogy részvételi szándékát az info@hfda.hu email címen jelezze!
A programváltozás jogát fenntartjuk!

Az alábbi linken elérhető Adatkezelési Tájékoztató megismerése után a Tájékoztató elfogadásával, regisztrációs email elküldésével, a regisztráció tényével Ön kellő megfontolás után önkéntesen hozzájárul ahhoz, hogy az Adatkezelő az Ön által megadott személyes adatait a hozzájárulása alapján jelen Tájékoztatóban meghatározott célból és ideig nyilvántartsa, kezelje
https://mtu.gov.hu/documents/prod/Adatkezelesi-tajekoztato_mddu_kozosseginedia_adivatban_0925.pdf