HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

HFDA Academy Fashion Flash IV. - Közösségi Média a Divatban


Negyedik alkalommal rendezte meg az ügynökség a HFDA Academy Fashion Flash kerekasztal-beszélgetés sorozatát. A szeptember 25-én megtartott „Közösségi Média a divatban” című programon elsősorban a divatvilág, illetve a márkák szemszögéből járták körül az aktuális érdekességeket és lehetőségeket a meghívott előadók.

A két részből álló rendezvény első felében Dr. György Ádám ügyvéd és Pintér Dániel Gergő Pr-stratéga és válságmenedzser egy rövid, de annál hasznosabb GVH gyorstalpalót tartott, miközben a versenyjogi szabályokról, valamint a leghatékonyabb kommunikációs stratégiákról is informálták a közönséget.

A kerekasztal-beszélgetés második részében a közösségi oldalakat profin kezelő Z generációs tervező, Ferencz Borbála, a személyes brandet építő Youtuber Trunk Tomi és Csiszár Gergő, a Post for Rent alapítója osztotta meg tapasztalatait. Szó esett például arról, hogy mitől hiteles egy influencer, illetve, hogy egy márkának milyen esetben van szüksége mikro-,makro-vagy megainfluencerre.

Az ingyenes esemény egyik fő célja, hogy a hazai szakemberek, tervezők bevonásával betekintést nyújtson a közösségi média kultúrába, annak legújabb trendjeibe, marketingstratégiájába, jogszabályi környezetébe, illetve bemutassa, hogy miként célszerű ezeken a csatornákon ráerősíteni az online értékesítésre, a tartalomgyártásra.

A kerekasztal-beszélgetés főbb témakörei a következők voltak:

Első rész:
Mik a digitális reklámpiac legújabb trendjei, mi a leghatékonyabb kommunikációs stratégia?
Mennyiben befolyásolják a közösségi oldalak az értékesítést és a márkaépítést?
Válságkommunikáció és konfliktuskezelés a közösségi médiában.
Hogyan tegyük változatosabbá a tartalomgyártást?
Miként változott a szponzorált tartalmak szabályozása, átláthatósága? Hogyan kell megjelölni a fizetett vagy barterszerződés keretében megjelenő posztokat? Hogyan változott a GDPR miatt a jogszabályi környezet?

Második rész:

Jobban befolyásolja a vásárlási döntéseinket az általunk elfogadott személy véleménye, mint egy óriásplakát vagy tévéreklám?
Produktív influencer marketing a márkaépítésben: mit tud a mikro-, makro-, megainfluencer?
Hogyan erősítsük személyes vagy céges brandünket? Mitől érnek célba üzeneteink?
Hogyan lehet kivédeni, kezelni a negatív feedbackeket?
Egészségesebb lehet a közösségi média kultúrája, ha az Instagram kikapcsolja a like-ok és követők számát?

A Fashion Flash beszélgetésen részt vett:

Dr. György Ádám – ügyvéd, SBGK Ügyvédek és Szabadalmi Ügyvivők Iroda
Pintér Dániel Gergő – PR-stratéga és válságmenedzser, a Media 2.0 Communications alapítója, az MPRSZ kríziskommunikációs tagozatának elnöke

Csiszár Gergő -Post for Rent alapítója és ügyvezető igazgatója
Ferencz Borbála – divattervező és ékszertervező
Trunk Tomi – DABLTY - Youtuber, sneakerhead, a Corporationz.hu hírportál alapítója

Moderátor: Kárpáti Krisztina- Freelance Fashion PR

A HFDA Academy Fashion Flash következő témája a „Divat Társadalomra gyakorolt szerepe” lesz.

Várható időpont: 2019. november

Helyszín: HFDA épülete (1126, Budapest, Istenhegyi út 18.)

A programváltozás jogát fenntartjuk!

Állatbarát program