HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

Telt házas volt a magyar divattervezők bemutatója a Milano Fashion Weeken


Idén már második alkalommal vett részt a világ egyik legjelentősebb divathetén, a Milano Fashion Weeken az a hét divattervező, akik az MDDÜ és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös mentorprogramjában vesznek részt. Ebben az évben nemcsak a kollekciók egy-egy darabja, hanem a teljes kollekció végig ki volt állítva, a fashion show mellett pedig a márkák a pre-selling időszakban is jelen voltak 2019 nyarán: az Abodi és a Zsigmond Dora menswear márka a Garage Milano Marina Guidi showroomban; míg az Artista, az Elysian, a Celeni és a Cukovy a Guffanti Concept ShowRoomban mutathatta be legújabb kollekciójának néhány darabját. A buyerek elismerően nyilatkoztak a hét mentorált kollekcióiról, és kiemelték az Elysian és Abodi stílusát, mint a frissességet, újdonságot képviselő kollekciókat, emellett Bódis Boglárkát, az Elysian tervezőjét külön díjjal is jutalmazták a Fashion Hub magyar kiállítói közül.

„Óriási büszkeséggel tölt el bennünket, hogy három külföldi eseményen is bemutathattuk a magyar márkákban rejlő egyediséget és kreativitást, és lehetőséget adtunk a tervezőinknek, hogy bemutatkozzanak külföldön is. Mindhárom eseménnyel kapcsolatban nagyon pozitív visszajelzéseket kaptunk, Carlo Capasa, a CNMI elnöke pedig azt nyilatkozta, hogy a hét magyar divatmárka már most ott tart, hogy bármelyik nemzetközi üzletben megjelenhetnének, tehát abszolút képviseljük azt a minőséget, ami a többi nagy márkát jellemzi, ami hatalmas dicséret mind a tervezők, mind a magyar divat számára” – árulta el Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője.