HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

M-Sector Kft.


  1. Mesélnél egy kicsit az M-Sector Kft.-ről?

Az M-Sector Kft. alapításának éve 1992. 1997-ben kezdtük el a textil termékek gyártását és piacra kerültek a sötétben világító textil ajándéktárgyaink. A díszpárnák, táskák, papucsok, mobiltartók a kiváló minőségnek köszönhetően WaltDisney, Warner Bros és C Paws licence alapján készültek. 2008-as gazdasági válság hatására, egy fordulat történt az életünkben: a WILD ZONE vadász- és horgász kollekció. Ez egy hosszú évek óta tartó hobbiból született meg, ami olyan szinten növekedett, hogy mára ezek a termékek adják a forgalmunk jelentős részét. Az export nagy hangsúllyal szerepel a vállalkozás életében, mivel megrendeléseink jelentős része külföldről érkezik. Termékeink folyamatosan jelen vannak a nemzetközi vadászrendezvényeken és az európai uniós országok piacain.

  1. Milyen márkákkal/partnervállalatokkal dolgoztok együtt jelenleg?

A termékeink komplett gyártása a telephelyünkön történik A-Z-ig. Jelenleg csak a saját márkánkat gyártjuk és nem dolgozunk alvállalkozókkal.

  1. Milyen szerepet töltenek be a nemzetközi piacok jelenleg az M-Sector életében?

A nemzetközipiacok komoly szerepet töltenek be a cég életében. Az utóbbi 3-4 évben a forgalom 60-70%-a európai uniós országokba irányult.

  1. Főként horgász és vadász ruházattal foglalkozik saját márkátok, a Wild Zone. Bemutatnád nekünk a márka küldetését?

Az igazi életérzést nyújtani minden vadásznak és horgásznak, valamint természetszerető embernek, abban a világban, ahol a legjobban érzik magukat. Amikor több évvel ezelőtt elkezdődött a WILD ZONE kollekció kialakítása, azokat a szempontokat határoztuk meg, hogy mi képviseli leginkább a vadászat és a horgászat életformáját az élet szinte minden területén. Célunk, hogy következetesen alkalmazzuk az innovatív gondolkodást mind a termékek tervezésében, mind pedig üzletfeleinkkel történő együtt működésünk során. Így számukra és a vásárlóink számára is a legjobb értékeket és üzleti lehetőségeket próbáljuk biztosítani. Büszkék vagyunk például arra, hogy cégünk termékei meghatározóak a magyar és a külföldi piacokon is. Továbbá az is örömmel tölt el minket, amikor termékeink használói elégedettségüket és bizalmukat tolmácsolják felénk. Az évek során tökéletesítettük a WILD ZONE termék portfóliónkat (product portfolio), ami a kezdetektől fogva hű a küldetésünkhöz - a vadászok és a horgászok világához, a „Mi világunkhoz”.

  1. Miért jelentkeztetek a mentorprogramba?

Kapcsolatépítés és a külpiac további bővítése volt a fő szempont a jelentkezésnél. Emellett nagyon jó volt, hogy a programban résztvevő többi cég is a miénkhez hasonló területen tevékenykedik és ezáltal a tapasztalatcsere segíthet az előrehaladásban.

  1. Mit gondolsz, miben tudott legtöbbet segíteni számotokra a mentorprogram?

A kapcsolatépítés mellett azt emelném ki, hogy sikerült feltárnunk olyan hiányosságokat, amelyeket mielőbb pótolnunk kell, mert befolyásolják a minőségi és a mennyiségi gyártást, eladást.

  1. Melyik volt a leghasznosabb workshop számotokra?

A külpiacra lépéssel kapcsolatos előadást vártuk a legjobban, amely meg is erősítette a magunk módján felépített stratégiát. Komoly munka vár ránk ezen a területen, de az előadás részletein végig haladva megvalósítható a terv.

  1. Van-e olyan témakör, amelyet felvételre javasolnátok a workshopok közé a programba?

Az előadások nagyon standard helyzetekre épültek, jó lett volna a személyre szabott mentorálással többet foglalkozni. Hiányoltuk a költséghatékony alapanyag beszerzésének témáját és lehetne több a gyártási költségek csökkentésére irányuló ismeretekből.

  1. Mit tanultatok a mentorprogram során?

Az előadások tartalmának nagy része ma is része a cégünk működésének, de mélységében és részleteiben minden előadás adott valami újat.

  1. Milyen terveitek vannak a mentorprogramot követően, hogyan tervezitek hasznosítani a tanultakat?

Az elméleti előadásokon hallottakat próbáljuk átültetni a gyakorlatra és ezáltal az eddig végzett gyártási és kereskedelmi folyamatok felülvizsgálata után az esetleges hiányosságok átértékelése, újragondolása a fő feladatunk.

  1. Van-e olyan új partnerkapcsolatod, ami a gyártói mentorprogram során jött létre? Más gyártóval, mentorral vagy esetleg tervezővel?

Jó kapcsolatot alakítottunk ki több mentorált céggel. Kiemelten szoros a kapcsolatunk a Triform Neon Kft. és a Pelledoro Kft.-vel, valamint dolgozunk az együttműködésen az Eco-Vill-Text Kft.-vel is.