M-Sector Kft.
- Mesélnél egy kicsit az M-Sector Kft.-ről?
Az M-Sector Kft. alapításának éve 1992. 1997-ben kezdtük el a textil termékek gyártását és piacra kerültek a sötétben világító textil ajándéktárgyaink. A díszpárnák, táskák, papucsok, mobiltartók a kiváló minőségnek köszönhetően WaltDisney, Warner Bros és C Paws licence alapján készültek. 2008-as gazdasági válság hatására, egy fordulat történt az életünkben: a WILD ZONE vadász- és horgász kollekció. Ez egy hosszú évek óta tartó hobbiból született meg, ami olyan szinten növekedett, hogy mára ezek a termékek adják a forgalmunk jelentős részét. Az export nagy hangsúllyal szerepel a vállalkozás életében, mivel megrendeléseink jelentős része külföldről érkezik. Termékeink folyamatosan jelen vannak a nemzetközi vadászrendezvényeken és az európai uniós országok piacain.
- Milyen márkákkal/partnervállalatokkal dolgoztok együtt jelenleg?
A termékeink komplett gyártása a telephelyünkön történik A-Z-ig. Jelenleg csak a saját márkánkat gyártjuk és nem dolgozunk alvállalkozókkal.
- Milyen szerepet töltenek be a nemzetközi piacok jelenleg az M-Sector életében?
A nemzetközipiacok komoly szerepet töltenek be a cég életében. Az utóbbi 3-4 évben a forgalom 60-70%-a európai uniós országokba irányult.
- Főként horgász és vadász ruházattal foglalkozik saját márkátok, a Wild Zone. Bemutatnád nekünk a márka küldetését?
Az igazi életérzést nyújtani minden vadásznak és horgásznak, valamint természetszerető embernek, abban a világban, ahol a legjobban érzik magukat. Amikor több évvel ezelőtt elkezdődött a WILD ZONE kollekció kialakítása, azokat a szempontokat határoztuk meg, hogy mi képviseli leginkább a vadászat és a horgászat életformáját az élet szinte minden területén. Célunk, hogy következetesen alkalmazzuk az innovatív gondolkodást mind a termékek tervezésében, mind pedig üzletfeleinkkel történő együtt működésünk során. Így számukra és a vásárlóink számára is a legjobb értékeket és üzleti lehetőségeket próbáljuk biztosítani. Büszkék vagyunk például arra, hogy cégünk termékei meghatározóak a magyar és a külföldi piacokon is. Továbbá az is örömmel tölt el minket, amikor termékeink használói elégedettségüket és bizalmukat tolmácsolják felénk. Az évek során tökéletesítettük a WILD ZONE termék portfóliónkat (product portfolio), ami a kezdetektől fogva hű a küldetésünkhöz - a vadászok és a horgászok világához, a „Mi világunkhoz”.
- Miért jelentkeztetek a mentorprogramba?
Kapcsolatépítés és a külpiac további bővítése volt a fő szempont a jelentkezésnél. Emellett nagyon jó volt, hogy a programban résztvevő többi cég is a miénkhez hasonló területen tevékenykedik és ezáltal a tapasztalatcsere segíthet az előrehaladásban.
- Mit gondolsz, miben tudott legtöbbet segíteni számotokra a mentorprogram?
A kapcsolatépítés mellett azt emelném ki, hogy sikerült feltárnunk olyan hiányosságokat, amelyeket mielőbb pótolnunk kell, mert befolyásolják a minőségi és a mennyiségi gyártást, eladást.
- Melyik volt a leghasznosabb workshop számotokra?
A külpiacra lépéssel kapcsolatos előadást vártuk a legjobban, amely meg is erősítette a magunk módján felépített stratégiát. Komoly munka vár ránk ezen a területen, de az előadás részletein végig haladva megvalósítható a terv.
- Van-e olyan témakör, amelyet felvételre javasolnátok a workshopok közé a programba?
Az előadások nagyon standard helyzetekre épültek, jó lett volna a személyre szabott mentorálással többet foglalkozni. Hiányoltuk a költséghatékony alapanyag beszerzésének témáját és lehetne több a gyártási költségek csökkentésére irányuló ismeretekből.
- Mit tanultatok a mentorprogram során?
Az előadások tartalmának nagy része ma is része a cégünk működésének, de mélységében és részleteiben minden előadás adott valami újat.
- Milyen terveitek vannak a mentorprogramot követően, hogyan tervezitek hasznosítani a tanultakat?
Az elméleti előadásokon hallottakat próbáljuk átültetni a gyakorlatra és ezáltal az eddig végzett gyártási és kereskedelmi folyamatok felülvizsgálata után az esetleges hiányosságok átértékelése, újragondolása a fő feladatunk.
- Van-e olyan új partnerkapcsolatod, ami a gyártói mentorprogram során jött létre? Más gyártóval, mentorral vagy esetleg tervezővel?
Jó kapcsolatot alakítottunk ki több mentorált céggel. Kiemelten szoros a kapcsolatunk a Triform Neon Kft. és a Pelledoro Kft.-vel, valamint dolgozunk az együttműködésen az Eco-Vill-Text Kft.-vel is.
További cikkek

Reflektorfényben a régió designja: már lehet jelentkezni a 360 Design Budapestre

360 Design Budapest 2025 – A jövő designereit keresi a Budapest Design Week egyik kiemelt kiállítása!
