HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

Magyar tervezők is bemutatkoznak a milánói HOMI szakvásáron


A Magyar Divat és Design Ügynökség fogja képviselni Magyarországot a szeptember 14-17. között megrendezésre kerülő HOMI Nemzetközi Szakvásáron, mely a lakberendezés, design és lifestyle ágazatban működő vállalkozásoknak kínál megjelenési lehetőséget.

A HOMI Milano nagy érdeklődésre tartott számot idén januárban: 39 országból 1.463 kiállító és 82.300 látogató érkezett a kiállításra. Mivel a szakvásár B2B vásár is egyben, a szervezők nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy a kiállítók és a szakmai látogatók között kereskedelmi kapcsolat alakuljon ki.

A kiállításon idén ősszel a Magyar Divat és Design Ügynökség képviseletében magyar stand is várja az érdeklődőket, ahol olyan neves hazai designerek mutatkoznak be, mint Hannabi, Position és Voy. A kitelepülés fő célja, hogy bemutassák a magas színvonalú hazai termékeket, kollekciókat, melyek alkalmasak más nemzetközi kereskedelmi kiállításokon való megjelenésre, illetve jól kommunikálható aspektusai Magyarország kreatív, szervezési és ipari készségének.

További tervek közé tartozik egy olyan stratégiai partnerség kialakítása, mely hosszú távon növeli az ország iparág exportját, fellendíti a magyarországi alapanyag-előállítást, erősíti a nemzetközi értékláncokba való intenzívebb bekapcsolódást, illetve ösztönzi az ipari innovációt. Mindezek mellett a turizmus fellendítésében és az országimázs erősítésében is nagy szerepet játszik a HOMI Nemzetközi Szakvásárhoz hasonló rangos eseményeken való részvétel.

További információ: design@hfda.hu