HEADER.VISUALLY_IMPAIRED_VERSION

NINI


A NINI márka 2015-ben indult útjára Molnár Nini alapításával. A tervező egykoron Londonban tanult, ahol nap mint nap elsétált a legnagyobb divatházak kirakata előtt. Ekkor határozta el, hogy egy nap olyan kézitáskát fog tervezni, amely után megfordulnak az emberek az utcán. A nagy áttörést egy pom-pomra emlékeztető táska, a Pombag hozta el neki, amelyet már egyetlen poszt után óriási érdeklődés övezett a közösségi médiában. Táskái elmaradhatatlan eleme a ragyogó csillag, amely a tervező személyes üzenete. A motívummal arra szeretné emlékeztetni viselőit, hogy bármit elérhetnek kellő kitartással és kemény munkával, hiszen a határ a csillagos ég. Nini pozitív hozzáállása, stílusa és energiája valahol minden darabban megjelenik: táskáiban utazásai és multikulturális élményei elevenednek meg. Nini vásárlói köre „must have” táskaként titulálják a fiatal tervező munkáit és mindig kiemelik azok praktikusságát és kedvező árát. Kereskedelmi szempontból a márka egyik legnagyobb ereje abban rejlik, hogy a tervező Magyarország iránti szeretete a termékeiben is testet öltenek: Nini a múlt értékeivel együtt haladva alkalmaz jövőbemutató kézműves technikákat. Tervei megvalósításában egy erős hazai gyártói bázisra támaszkodhat, amely a legkiválóbb anyagokkal és szakemberekkel dolgozik. Megrendelői szerint a Nini táskáknak a kifutón van a helyük azok részletgazdagsága és figyelemfelkeltősége miatt, melyre tudatosan épít a Camera Nazionale della Moda szaktekintélyeivel való közös munka során.