Pályázati felhívás feltörekvő designmárkák számára
Neves előadók és kiváló mentorok szakmai támogatása, hazai és nemzetközi tapasztalatszerzés és egyéni tanácsadás is vár azokra a magyar tervezőkre, akik 2021.március 7-ig elküldik jelentkezésüket és a szakmai zsűri által kiválasztást nyernek a design START mentorprogramra. A nyolc hónap alatt olyan egyénre szabott képzésben vehetnek részt a mentoráltak, mely nemcsak fiatal designereknek és ifjú márkáknak, hanem a szakmában már régóta működő tervezőknek is hosszútávú fejlődési lehetőséget biztosít.
Elstartol a design START program
A Magyar Divat & Design Ügynökség már harmadjára hirdeti meg feltörekvő magyar designerek számára a design START mentorprogramot, mellyel célja a hazai stabilitás elősegítése és a sikeres márkák létrejöttének szakmai támogatása. A képzés egy három lépcsős programból áll, mely egy 6 modulból álló workshop- és előadás-sorozatot, egy hazai gyárnál teljesített gyakornoki programot és legalább egy külföldi szakmai utat kínál a formatervezőknek. A mentorprogramban résztvevő előadói és mentori kör neves iparági szereplők és kiemelkedő életúttal rendelkező szakemberekből áll, akik tudásuk mellett saját tapasztalataik átadásával is segítik a magyar márkák fejlődését.
Már lehet jelentkezni
A design START mentorprogramra pályázat útján lehet felvételt nyerni. A jelentkezési dokumentumokban a tervező portfólióján túl a márkafejlesztési koncepciót, továbbá két termékcsaládot is be kell mutatni, valamint ismertetni a márka minimum 2 évre vonatkozó üzleti tervének vázlatát. A pályázatokkal szembeni elvárás, hogy vizuálisan és üzletileg is megvalósítható terveket tartalmazzanak, valamint a piacon történő értékesítés és bevételgenerálás szempontjaira is tekintettel legyenek.
Az eredetiség és a megvalósíthatóság dönt
A benyújtott pályaművekből szakmai zsűri által kerülnek kiválasztásra azok a jelentkezők, akikben a márka eredetisége, a koncepció megvalósíthatósága, valamint fejleszthetőségi potenciálja egyszerre testet ölt. A nyolc hónapos átfogó képzés fókuszában olyan témák állnak majd, melyek elengedhetetlenek az adott márka fejlődéséhez, mint például az üzleti tervezés, a finanszírozás, a kommunikáció alapjai, a marketing és digitális technológia, a márkaépítés és a designkommunikáció, valamint jogi témakörök.
A pályázati határidő meghosszabbításra került: 2021.03.07. éjfélig adhatók le a pályázatok.
A pályázati részletes leírása: ITT
Pályázati mellékletek: ITT