Sport & utcai ruházat
Márkanév: 320DTLA
Weboldal: https://320dtla.com/
Küldetésünk, hogy felborítsuk a sportruházatról alkotott gondolkodásmódot. Célunk olyan tökéletes termékek létrehozása, amiben egész nap jól érzed magad. A teljesítményt a kényelemmel keverjük, így a 320DTLA a sportoláson túl egész napos viseletet ad.
A tradicionális varrási technikákat hátrahagyva, modern technológiákat alkalmazunk: ragasztást és hegesztést használunk az eldolgozásokhoz. Tervezőnk, Rebeka varrodánkkal együttműködve fejleszt minden darabot, így minimalizálni tudjuk az anyag felesleget.
Minden termékünk 100% -ban újrahasznosított poliészterből készül a fenntarthatóság jegyében.
Márkanév: Unrealindustry
Weboldal: https://www.unrealindustry.com
Egy [UNREAL] termék sosem csak egy ruha, hanem egy tárgyban kifejeződő gondolat - ez a márka fő értékajánlata.
A legtöbb fashion márka számára a feliratok egyszerű dekorációk, felszínes és lecserélhető üzenetekkel. Az [UNREAL] a kezdetektől fogva egy saját, mélyebb, titokzatos világot épít fel, mely a fiatalokat foglalkoztató gondolatokhoz kapcsolódik és görbe tükröt tart a konvencióknak. Minden egyes kollekció hozzátesz valamit ehhez a világhoz, a márka követői és vásárlói emiatt kíváncsian várják az új [UNREAL] megjelenéseket, keresik a (rejtett) üzeneteket és ez gondolkodásra ösztönzi őket.
A termékek kreatív kialakítása, az apró meglepetések a dekorálásban, a minták, a feliratok (angol magyar cirill vagy távol-keleti karakterekkel írva, sokszor kódolva) mellett a termékek szerves részét képezi a minden kollekcióhoz létrehozott tartalom is.
Az [UNREAL] világát ugyanis nemcsak a termékeken, de a kollekciókhoz kapcsolódó tartalmakon keresztül is építjük. Ezek többek termék- vagy divatfotóknál vagy egyszerű termékleírásoknál: kibontják a termékek mögötti aktuális üzenetet és gondolatvilágot.
Márkanév: AANRO
Weboldal: https://realpeople.com/
A tökéletesség ellentéte nem a tökéletlenség, hanem a valódiság - mi ebben hiszünk.
Az AANRO tervezôje, Szûcs Áron 2018-ban alapította márkáját.
Filozófiája az egyéniségre és a függetlenségre helyezi a hangsúlyt, az utcai viselet funkcionalitását és kényelmét ötvözve saját esztétikájával és prèmium minôséggel.
Minden kollekció tervezésénél kortárs módon értelmezve a maszkulin és feminin jegyeket, mellyel idôtálló, unisex darabok születnek.
Egy olyan brand, ahol nem az az elsődleges, hogy mit veszel fel, hanem, hogy te veszed fel. Ahol önmagadnak lenni jobb, mint bárki másnak. Hogy nem azért hordod, mert női vagy férfi, hanem azért, mert tetszik. Egyetlen közös van bennünk, hogy különbözünk.
További cikkek

Reflektorfényben a régió designja: már lehet jelentkezni a 360 Design Budapestre

360 Design Budapest 2025 – A jövő designereit keresi a Budapest Design Week egyik kiemelt kiállítása!
