Várja jelentkezőit a harmadik 360 Design Budapest kiállítás
Idén ősszel már harmadik alkalommal valósul meg a többszörösen díjazott 360 Design Budapest, amely egy többnapos eseménysorozat keretein belül online és személyesen is megtekinthető kiállítással hozza közelebb az érdeklődőkhöz a design világát. Az eseményre a jelentkezés elindult, a budapesti kiállítás idén is lehetőséget ad a hazai és regionális formatervezőknek a legizgalmasabb design darabjaik bemutatására.
A Magyar Divat & Design Ügynökség kiállítása amellett, hogy bemutatja a tervezők darabjait, kiemelt hangsúlyt fektet az edukációra, történetmesélésre és digitalizációra. Online és offline megoldásokkal, különböző szekciókból álló kiállító térrel az esemény egy olyan élményt szeretne nyújtani, ami egyszerre köti össze a múltat és a jövőt, valamint a valóságot és a digitális világot.
A 2022. október 3. és 9. között megvalósuló kiállításra az MDDÜ három különböző kategóriában indít jelentkezést. A fizikai kiállításra a jelentkezők nem pályázhatnak 2020-nál régebbi termékekkel, ugyanis a kiállítás fontos szempontja, hogy valamennyi termék újdonságértékkel bírjon. Ezen kívül megnyílt egy új, izgalmas kiállítói kategória is, ami kifejezetten a kiállítás digitális szekciójára nyújt bemutatkozási lehetőséget.
A 360 Design Budapest megújult koncepcióval, több kiállítói térrel, izgalmas tárlatvezetésekkel, előadásokkal és kerekasztal-beszélgetésekkel várja a tervezők jelentkezését három kategóriában:
Az első jelentkezési kategória a feltörekvő, első termékes jelentkezőknek szól, akik aktív egyetemi hallgatói jogviszonnyal rendelkeznek, vagy szakirányú képzésben frissen végzett hallgatók, illetve kapcsolódó szakterületen tapasztalattal rendelkező elsőtermékes feltörekvő tervezők.
A második kategória a designmárkáknak vagy tervezőknek szól, akik rendelkeznek előremutató, újdonságként bemutatható termékekkel. Külön előnyt jelent, ha a tervező rendelkezik hazai vagy nemzetközi elismerésekkel, publikációkkal.
A harmadik kategória pedig azoknak a tervezőket érinti, akik rendelkeznek 3D-ben bemutatható, saját tervezésű gyártmánytervvel vagy termékkoncepcióval, mely a kiállítás során digitális formában kerülne megjelenítésre.
A jelentkezések elbírálását szakmai zsűri végzi el a pályázatban is feltüntetett szempontrendszer mentén, valamint választja ki az online és offline térben bemutatkozó kiállítókat. Többek között figyelembe veszik a márka eredetiségét, hazai és nemzetközi üzleti és fejleszthetőségi potenciálját, a kiállítás kurátori koncepciójához való illeszkedését, illetve a megfelelő műszaki tartalommal bíró tervdokumentációt.
Az érdeklődők bővebb információt az alábbi linkeken érhetnek el:
Jelentkezés designmárkák számára
Jelentkezés feltörekvő tehetségek számára
Jelentkezés 3D-ben bemutatható terv vagy koncepció számára
A jelentkezés benyújtásának határideje meghosszabbítva: 2022. július 6. éjfélig