ZIA
A ZIA márka története 2017-ben vette kezdetét Csizmazia Anett márkalapítőval, aki Magyarországon először alkotott #highstreetstyle divatmárkát, így a divatérzékeny közönség körében már az első pillanattól kezdve nagyon kedvező fogadtatása volt a ruháinak. A tervező négy signature darabbal került rivaldafénybe - a ZIA // cruz ruhával, a barcelona toppal, a boundless pulóverrel és a kimonoval, melyek a mai napig jelen vannak Anett kollekcióiban. Minden alkalommal új arcukról mutatja be ezeket a darabokat, melyekhez utazásaiból merít inspirációt. Számos hazai és európai koncepció storeban is elérhetőek a termékei, sőt elismert magazinokban is állandó helye van a ruháinak. A ZIA darabok az ellentétek találkozásából születnek – kortárs és klasszikus jegyek párosítása jellemzi a ruháit, amely könnyen befogadható highstreetstyle fazonokban öltenek testet. A ZIA nem csupán egy márka, hanem identitás: olyan lányokat, nőket képvisel, akik valódi, izgalmas személyiségek, saját, nagyvárosi stílussal, akik képesek nevetni önmagukon és a körülöttük lévő világon- nem az ellen, hanem a világgal együtt. Csizmazia Anett számára az időtállóság jelenti a legnagyobb értéket, ezért olyan ruhadarabokat alkot, melyek a fast fashion darabokkal ellentétben hosszú éveken át a gardróbunk ékei lehetnek. A buyerek a magyar pipacs egyik megálmodójaként azonosítják, mivel az ss21-es kollekció fenntartható darabjain egy pipacs díszeleg, amit magyar kultúra és természet jelképeként ölel át egy női kéz.
A tervező videója megtekintő az alábbi linkre kattintva:
További cikkek

Kurátort keres az MDDÜ a 360 Design Budapest kiállítás élére

Új programmal segíti a kreatívipari vállalkozások külpiacra lépését az MDDÜ
