Sikeres divatipari vállalkozások
A Magyar Divat & Design Ügynökség harmadik alkalommal is elindította a nagysikerű, hazai tervezők márkafejlesztését célzó Magyar Mentorprogramot. A nyolc hónapos képzés alatt több mint 20 szakmai mentor tartott csoportos workshopot, előadást, valamint személyes konzultációt a résztvevő kilenc márka számára. A program keretében olyan témákra is kitértek a mentorok, mint az ellátási lánc és viszonyrendszerek, digitális software és e-kereskedelem vagy a kockázati tőke és pénzügyi ismeretek.
A Magyar Divat & Design Ügynökség által szervezett Magyar Mentorprogram harmadik alkalommal is sikeresen zárult. A nyolc hónapos képzés során kilenc tehetséges márka – 320DTLA, byVarga, EVELINKFINK, GYOROK, MrCarter&Co, OAT AVA, REALPEOPLE, Unrealindustry, VALBONA Leather – sajátíthatta el a sikeres működéshez szükséges üzleti tudást. A képzés célja, hogy a márkafejlesztés legfontosabb területein nyújtson szakmai támogatást a magyar divatipari tervezőknek.
A mentorprogram alatt összesen 23 mentor több mint 100 órában segítette a mentoráltak fejlődését csoportos workshopok, előadások és személyre szabott egyéni konzultációk keretében. A tudásátadásban többek között olyan tapasztalt szakemberek vettek részt, mint Maróy Krisztina, a Glamour magazin alapítója és főszerkesztője; Dobos Emese, divatújságíró; Bernát Sára Emília, luxus, divat és fenntarthatósági szakértő; Horváth Alexandra, pénzügyi tanácsadó; Dr. György Ádám, ügyvéd vagy a DHL logisztikai vállalat.
A kilenc mentorált szakmai workshopok keretében tanulhattak többek között olyan témákról, mint a brand fejlesztés, a védjegy vagy a kockázati tőke. Emellett lehetőségük nyílt mélyíteni tudásukat a kommunikáció, PR, marketing, sales és social media területeken, továbbá szó esett trendkutatásról, digitális software és e-kereskedelemről, fenntarthatóságról és logisztikai folyamatokról is. A program célkitűzése az üzleti iránymutatás, így kiemelt szerepet kapott a pénzügy, a tárgyalási technika és az operatív működés.
A mentorprogram résztvevői közül öten lehetőséget kaptak arra is, hogy bemutatkozzanak a hazai és nemzetközi divatszcéna előtt, ugyanis a februári BCEFW hivatalos programjain kiállítóként és kifutón is megmutathatták tehetségüket.
A harmadik Magyar Mentorprogram zárásaképp minden résztvevővel interjút készített az Ügynökség, amely során részletesen meséltek a tervezők vállalkozásukról, terveikről és a képzés alatt szerzett tapasztalataikról. A visszajelzések szerint a mentorprogram hosszútávon segíti őket márkájuk fejlesztésében. A képzés során elsajátított ismereteknek köszönhetően olyan szakmai tudásra és tapasztalatokra tettek szert, amit a jövőben hazai és nemzetközi szinten is kamatoztatni tudnak. A brandépítés mellett pedig személyes szakmai fejlődésüket is kiemelték a márkák.
További cikkek

Folytatódik a Creative Forum: Fókuszban a nemzetközi pályázatok és együttműködési lehetőségek

Reflektorfényben a régió designja: már lehet jelentkezni a 360 Design Budapestre
